2010. július 22., csütörtök

juhj kurvarég irtam ide:"ddddddd
na
elmult időben voltam oosrosbál semmi bajom sincs...:)
stb... sok minen történt
ma szegeden voltam
elhívtam a nikit hogy talizzunk és ki is jöttt aztán amikor megláttam elkezdtem örülni aztán mentünka nem tudom hova anyáékkal aztán mi onnan leléptünk XD mentünk aa kárászra de leakadtunk vmi jáccon a pimpongasztalon sminkelni XD meg képeket csinálni stb...:"D aztán kimentünk a szécsényi térre ahol volt vmi izé XD megtanitott a niki hajot meg repülőt hajtogatni XDDDDDDDD aztán ott felraktam a hajam smink stb... irány kárász a meki elé és hív A... hogy csak 45re ér oda mer igy van busza :"DDDDDDDD oké odajött és megölelgettem meg stb... *-* jöttek barátai :"D utána ültünk és vártunk utána én elindultam hogy jaj megyek de term nem mert nem bírtam otthagyni....: SSS és bocsánat... A...=( utána kajak elindultunk és ottvolt ercsi meg dori énmeg nem ismertem fel:| és igy tökre sokkolódtam hogy mivan :"D de geci édesek voltak ♥ aztán ültünk még padon... és utána vissza mars tér és hmvig haza ott láttam a bacsaistvááánt : DDD aki nem képes odajönni hozzámmm:"D utána haza... és holnap hosszu nap lesz mert elvileg jön a martin *-* de remélem h a 14:55ös vonattal grr... és utána AFC meg haza meg alvás :"D és ennyi
csók<3
ercsi:


niki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése