2010. november 21., vasárnap

minden.

tegnap felkeltem 9kor elkészültem 11es busszal go hmvre. aztán megvoltbeszélve szkaloval hogy talizunk 12kor. talltunk megvártuk dávidékat akik persze h késtek. XD aztán go vasut. szkalo kikisért minket elbucsuztunk stb... mi meg lekéstük avonatot aztán irtam hogy jöjjön visszamer lekéstük. és visszajött . *.* aztán vitatkoztunk hogy megyünk a 3assal... -.-' dávid akkorát repült mondjuk én nem láttam de szakadtunk a röhögéstől. XD aztán elbucsuztunk megint szkalotol... hogyugyemegyünk a 3assal. de neem mer savanya nem akart meg aztán énse mer azvolt hogy MA megyünk . . . aztán senki se ment át. -.- szegény nikiék meg vártak minket de köszinektek és bocsánat. ♥ aztán szkalot megláttam. ordibáltma és vele voltam sokáig. és jo volt és köszönöm de nem kellettvolna..=( ♥ szeretlek* tegnaprol ennyit.

nemrégen.. megismertem egy olyan embert aki kezd fontos lenni számomra. meghalgat mindig és aranyos jofej meg stb.. és az a legnagyobb dolog h ittlakik nem messzire tőlem. pár ucca. XD pénteken láttam odamentem dumáltunk kibaszott idegesvoltam : | aztán este megnyugodtam amikor bezséltünk msnen.

tegnap előttmég 10 előtt rámirt msnen ... hogy ráérek-e mert unatkozik meg mittudomén... hát persze hogy ráérek este 10kor.. XD gyorsan öltöztem stb. kiprobáltam 3 kulcsot ami nyitjan a kaput egyikse nyitotta akkor jobb ötlet ablak. XD kimentem 10kor taliztam a sarkon vele elmentünk a pályára vagy mire. és sokat beszélgettünk, mer az elmult 2 év ota kb nemtudtam rola semmit és sokmindentmegtudtam ami sokkolt is. de jovolt veleis.. ujra látnii *.* köszönömnekedis. LL

tudom rgen irtam már ide denincs miről vagyis lenne csak kedvem nincs... moost sincs de megtettem... denemtudom hogy miért. szóval kb ennyi eléglesz megintegy honapra kb. :'D vagy ha eszembe jut valami irokirokirok. csóók <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése