2010. augusztus 8., vasárnap

emlékek

HAHA....
2008 NYÁR. Vivien: Mennyit voltunk együtt... aug. 19.-ét is együtt töltöttük akkor azt hiszem. voltunk Gyulán a fürdőbe emlékszel?, és amikor kézen fogva mentünk Hősökön és beszóltak hogy pasi vagy?!, meg amikor Márk koncertre indultunk is kikötöttünk Népkertbe a játszótéren és marhultunk és amikor néztünk a bmx-eseket... és amikor itt aludtál és Alexal kamoztunk te meg fújogattad a mikrofont és megilyedt?!, meg amikor a Koson akartunk forgatni valami izét, és te rajzoltál valamit ami még meg is van '-' ez a sok régi szép emlék... íme pár kép.:

amikor ittaludtál...

Gyulán a fürdőbe...

Népkertbe...

2008 Aug 20.
Petra, Kincső, Mártii.
Mondtátok hogy menjek át. átmentem vártatok a nagyállomáson, mentünk Mártihoz készülődött ivott hajat fujt rózsaszinre és indultunk. Mentünk a járdán és ott volt egy ember meztelen és mondták nekünk hogy menjünk onnan aztán ment a rendőrség is, mentünk a Sarokházba. Aztán Republik konci volt és mi Petrával elkezdtünk sírni egy faszfej miatt, hívogattuk de nem vette fel a telefont... többre nem emlékszem bocsi de kép van :


ööö.... december 6.
Koson megnyitott a jégkori. Doval, Noval elmentünk korizni ... én alig mertem felmenni de aztán oké volt és nem volt égő kicsit sem, hogy a közepén egy ember huzigatott jobbra balra! erről ennyi jutott eszembe... meg még augba valamikor találkoztunk Nóval a stadkába és elvoltunk lufit megtöltöttünk vízzel stb. aztán haza vittünk '-' erről sajnos már nincs meg a kép... de volt amikor taliztunk és mentetek pizsipartyba előtte csináltunk képet annál a vminél :'D arról még van kép amikor Dó megkért egy nőt hogy csináljon már rólunk képet.. meg a "smárolós kép..." hát íme egy kép.:


Ugorjunk egy picit...
Szilveszter... Renivel beszélgettünk myvip falin hogy menjek inni vagy ilyesmi volt.. telószám csere stb... aztán mégse... csinált nekem új msnt meg stb. Multkor visszaolvastam ezeket de már nem emlékszem!
2009. április-május?! nemtudom.. Akkor taliztunk elsőre a Tesco előtt azthiszem megláttalak a biciklivel '-' bementünk tescoba pct venni részleteket inkább kihagyom mert elég gáz... :"D Akkor volt első közös képünk és örökre a kedvencem is marad majd. Úgy volt hogy kimegyünk állat tenyésztési napokra de nem mert kivertem a balhét és Te megnyugtattál... azóta majdnem 2009 egész nyarát együtt töltöttük ami szép volt s jo volt de ez el múlt... Aztán osztálytársak lettünk ... aztán szétmentünk és újra aztán megint szét... Köszönöm azt a sok jó dolgot. Emlélszel aug. 20. együtt. sírtál . ottvoltunk melletted aztán elmentünk másfele megnéztük a tüzijátékot és elváltunk... Emlékszel ROAD. áthoztunk jöttünk busszal eljöttünk ide S. szólt hogy ő is jön. leültünk csöveskedni a gyógyszertár elé amikor leszált a buszról S. jöttünk hozzánk majd ki ROADra. elvoltunk stb. S. te meg a röhögéseddel mindig felvidítottál meg amikor mosolyogtál '-' pár kép..:


aug20.

első közös...

2009. tavasziszünet. átmentünk szegedre... Taliztunk ercsivel van közös képünk mentünk venni hajfestéket meg utcán fujtuk be a hajunkat ilyen lila szarral meg stb... huu meg amikor mondtam hogy merre kell menni szécsényi térnek... te meg mondtad hogy neem :'D vagy nemtdom hogy volt de megkérdeztél vmi taxis faszit : $
kép.:

bocsi fejem kikellet baszni mer szarvolt:"D♥

aztán suli...

2010... huu. kezdjük. febr 14. Pest.
Taliztam kacsával diával... mert eggyütt jöttek utána 2kor nikolával és benkerenivel csináltunk közös képet amit nem fogok kirakni inkább bocsi...

Sport nap.: vagy mi:"D
Taliztam ott a Tamival *-* elvoltunk volt az a gyerek akit megkellett volna rugnom de nem mertem utána ketten fogtak hogy rugjam már meg teloszámát elkértük és hamisat adott meg meg neve se stimmelt mer megkérdeztük az edzőt:"D utána volt egy jó pasi...és kérdeztem a tamit hogy ki az és mondta a nevét... énmeg kerestem myvipen bejelöltem stb... : $ msn teloszám csere sok sms sose tudtunk tallni de aztán összejött ˇˇ kép:


Utánaaa... nem emlékszem nagyon ...
Junius.. egy hétfői nap találkoztam Zs. J.-val a népkertbe megvolt beszélve hogy talizunk fél 8kor... a libás szobornál de nem volt ott énmeg csupa sár voltam de mégis összejött telefonálgatás stb... és 8 fele taliztunk is max fél 9kor mert nem volt képes odajönni de ő látott én meg nem de nem mertem odamenni aztán átvándoroltam máshova és utána odajött... kimentünk jáccóra elvoltunk stb. elmentünk hozzájuk bekentem a hátát mert kurvára levolt égve szegénynek o.o utána elindultunk pályaudvarra kurvasokat gyalogoltunk : || aztán elváltunk... aug . 7én szaszával hajnalba küldözgettük a vhkat... és hívott szegény de aludtunk... népkertbe voltunk fél 5fele küldtem vht neki és visszahívott énmeg lebasztam hogy miért törölt le msnről és nem törölt le csak nincs fent... vasárnap hajnalba 2óra fele hívott és olyan szarkedve volt szegénynek vagy nemtudom:S... na mind1...

junius 5-6-7 Pest... erről már irtam nem akarok többet...

öö vmikor voltam szegeden is talizni nikivel alexel és duncannal... azüta afc koncert volt meg SP és ennyi volt a nyaram idáig... meg martin jött volna le... de elhagyta a táskáját szolnokon elvileg... igy nem ért le idáig és majd szinen talizok vele elvileg... mentem volna szarvasra ezen a héten de ugy néz ki hogy nem fogok :"D kurvajo köszönöm neked... és hát ennyi...muszály volt írnom valamit mert nem sokat írok és mostmár probálok írni folyamatosan de nem történik semmi így nincs mit írnom... mennek az összeveszések stb.. veszekedés kínlódások... ennyi. puszi<3
majd még írom tovább ha lesz erőm hozzá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése