2010. április 17., szombat

:)

Rég irtam bocsi...
Csütörtöki napom jo volt:ddd 4kor taltam ancsyval eljöttünk befestettük a hajamat aztán mentünk sétálni buszmegbe megálltunk képeket csinálni stb...



utána felmentünk jáccora:'D ez a hülyelány meg ott mondogatta a biciklis srácnak h jo pulcsid stb... nyalokáztunk ezaz meg jáccottunk azon a nem tudom min xdddddd aztán elkapott a röhögögörcs és majdnem megfulladtam XDDDDDD































nyalokabontás^^XD
aztán meg mentünk a szőkőkuthoz képeket csinálni:"DDD meg csináltuk videot is:D
elcsattant a csók: $$ ahww *.*


utána meguntuk ugy volt hogy megyünk hazafele de leragadtunk a parkba a városháza előtti hirdetőtáblánál ahol a "tyúk" volt XDDD aztán jött a micimackó és malacka beszoltak vmit vagy mivanXD (undorito személyek) aztán jött egy cuki kutya *.* odaakartam hívni de ancsy félt h megharapja :"DDD énekeltünk meg minden az autosok meg bámultak minketXD integettünk a busznak és visszaintegettek:DD
táncoltunk isXD meg ilyenek:D durva volt:"D
tegnap mentem volna oh-ra mettyuhoz *.* de nem jött össze ma meg encsyhez csak anya nem engedett el mert azhitte hogy majd megyek pestre vagy ilyesmi-.-" meg encsy annya nem vette fel a telot... namind1 majd legközelebb:D na majd írok ha történik vmi érdekes xd puszika<333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése