2010. április 8., csütörtök

hihihi

Beszélgetés kezdete: 2010. március 26.

(16:48) *szinteika.: Sziaa.
namizu?
ma lennétek 1 éve együtt gréével?
(16:48) αlex FΛMOUS.™ : szia
tegnap elött
lettünkvolna
(16:48) *szinteika.: látod innen tudom hogy nem a katát szereted
(16:49) αlex FΛMOUS.™ :
(16:49) *szinteika.: ugye?
(16:50) αlex FΛMOUS.™ : igen
(16:50) *szinteika.: tudtam én.. de miért nem mondod meg akkor??
llegalább nekem az igazat
(16:51) αlex FΛMOUS.™ : megmondtam
(16:51) *szinteika.: ja most..
elötte meg hogy jajj de szeretem a katát..
(16:52) αlex FΛMOUS.™ : igen mert
fasszom
(16:52) αlex FΛMOUS.™ : mafeljött gréta
és mondta
h gondolt rám
24.én
meg mindenlofasz
mekkora hülye volt stbstb
meg ígybenyomja
(16:52) αlex FΛMOUS.™ : h holnap nem mek e el hozzé

*(20:07) *szinteika. *z: Sziaa
Namizu?
Kilépett a következő csoportból: fényképek megosztása
(20:07) *szinteika. *z: Miv olt? : O
(20:08) αlex FΛMOUS.™ : szia
hm
(20:11) αlex FΛMOUS.™ : hát sétáltuk városba aztán felmentünk hozzá és beszélgettünk és tök olyan volt a helyzet és leakartam smárolni de ő elfordíttot a fejét aztán néztem rá aztán lesmárolt ő. utáána meg mondta h jó hülye volt mert szereti a pasiját..aztánígy hülyültünk meg minden és egyszer csak magáoz húzott és lesmárolt aztán egészen sokáig smároltunk meg benyult a felsőm alá meg ilyenek aztán hozzámbújt és mondta h nem szabadna. és mondta h nemtud szakítani a pasijával... fasza aztán gépeztünk és nemtom h de vhogy feljöttt h szeret még engem.. meg a pasiját is és nemtudja mit csináljon ezt mondta
(20:12) *szinteika. *z: húúúú.
de akkor most örül a feje dhogy minden fasza mi??: P
(20:13) αlex FΛMOUS.™ : nemegészen   
*(20:14) αlex FΛMOUS.™ : de jovolt hallani h mondta h szeret még.
meghát..
olyan dolgot is megengedet smárolás közbe amit nem hittem volna.
(20:14) *szinteika. *z: mert mi volt?
(20:15) αlex FΛMOUS.™ : hátő a felsöm alá nyult be én meg hm.. máshova.

(20:15) *szinteika. *z: a nadrágjába?
(20:15) αlex FΛMOUS.™ : jaaja
(20:17) αlex FΛMOUS.™ :
(20:17) *szinteika. *z: és volt valami??
(20:17) αlex FΛMOUS.™ : h érted?
(20:17) *szinteika. *z: nyali fali..
(20:18) αlex FΛMOUS.™ : hát mondom benyult a felsőm alá én meg a nadrágjába és megujjaztam..
vagyishát egy darabig




BOCSI DE MUSZÁLY VOLT! IGEN SZABAD VAGYOK NINCS SENKIM EZEK UTÁN!: DDDDD
ügyes voltál alex. mennyél hozzá sok boldogságot előre is!:D
jo hazudtam neked. de nem csaltalak meg...:DD nem ugy mint te:D sőt még titkoltad is
köszönöm SZINTI hogy elmondtad! (K)

2 megjegyzés:

  1. Grt, alex. Nem ismerlek, de ennyi pont elég volt. ^^

    Több szerencsét, Kata! (Pom-... :P)

    VálaszTörlés