2010. április 11., vasárnap

Tegnap eljött Encsy kimentünk elé buszmegbe 10kor és hazajöttünk kifestettük a körmünket képeket csináltunk hajat aztán 2kor elindultunk sétálni elmentünk a parkig aztán vasútra mert jött Sergio 14:45kor, szal kakor ért be a vonat... aztán elmentünk a jáccóra közbe telefontált kortezzel aki akart beszélni velem csak én nem mertem, meg minden kibaszott szar volt... oké aztán 16:10re mentünk momoékért mert jöttek ők is. jöttünk hazafele pénzért, hottie elhagyta a teloját de aztán meglett mert klaudia anyja felhívta anyámat h "elhagyott egy olyan csaj aki ugy néz ki mint a kata egy telefont az a tiétek?" és akkor mondom anyának hogy azt hittie hagyta el oké kimentünk a vasutra a teloért még ott marhultunk... aztán mentünk felfele és ott volt reni jött velünk vártunk egy csomó órát ittunk meg nemtudom... aztán bementünk megvettük a jegyeket ott is várni kellett. elkezdőtőtt a jump konci vagy nemtudom mert kimentünk és ittunk akkor is (asszem) aztán afcre bementünk és elkezdtem bőgni nem is bírtam abbahagyni egész afct átbőgtem nem azért mert meghatott hogy ittvannak hanem másért... és semmilyen vigasztalás nem segitett...(Y) aztán ittaludtak momoék (momo, hottie, encsy, reni) és hát nemtudom nem aludtam ki magam az tuti. aztán kimentem afcről a gecibe és kaptam smst hogy " Sajnálom! Légyszi vigyázz magadra és ne csinálj semmi hülyeséget! Puszi " aztán olyan 5 percig kint voltam visszamentem és alex beszélni akart velem telón vagy mivolt de én meg nem akartam mer alig volt hangom vagyis a sajátomat nem halottam kurvára. aztán hazajöttünk reggel olyan 7fele felkeltünk elmentek a 10:45ös vonattal előtte még firkálták a padot a vasuton. és még mindig kibaszott szar kedvem van!
majd legközelebb írok... puszika<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése