2010. június 30., szerda

hát heloo
rég nem írtam nem tudok mit irni nem történik semmi velem:DDD
de irok vmit meg zojé szolt h mikor irok már:$$$
szombaton taliztam tomival oké jo is volt meg rosszis... de nem baj ez a "barátság" már elmult...
utána mentem spárbaXDDDDDDDDDDD puskás peti konciraXD egy nő beoltott énis beoltottam őtXD köpni nyelni nem tudottXD petivel kép nincs vagyis van csak elmosodott XDD mer béna vagyok:D pffüüü láttam exem xDDDDD szakadtam egy kurva nagyotXDDDDD geri meg msnen mondta h látott ült a szelektiv hulladék gyűjtön integetett de én kajak nem láttam vagy nem emlékszem ráXD huuu aztán drága b.nőm fejemhez vágja hogy már megint leégeted magad?XDD pfffffffffff:D:D:D attol h biszex vagyok és felvállalom hát ezvan:D hétfő évzáro semmi nem volt odase jött köszönni se semmi XD oké akkor szép kis barátság jo leszarom XD megjött a két kis kurva isXDD kiröhögtem őket a gecibe XDDDD és ht ennyi volt kb:"DDDazota semmi nincs velem... lehet szombaton megyek pestre de nem tuti:SS
és alex♥
blablabla nem tudok mást irni... szal befejeztem csáá: D<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése