2010. június 13., vasárnap

uuuh *___*
kezdem hétfővel.
találkoztam Janóval népkertbe fél8kor ottbasztunk el egy 30percet hogy ő se mert odajönni meg énse.:D utána leültünk a padra és elbasztunk kis időt a semmivel:D elindultunk kosra mert mondta h gyerünk odaXD csak átmentünk konos mentünk "hozzájuk" megálltunk a jáccotéren ottmeg bejött a mosdóba a KUKÁS NÉNI XDDDDDD rohaggyonmegXD utána mondtam h mennyünk hozzájuk oké elmentünk vmi filmet néztünk volna de 5 percig se néztük XD elkészültünk meg minden 1fele meg mentünk pályaudvarra mer tment dolgozni a drága *-* énmeg mentem le suli fele:"DD aztán haza
egész héten nem voltam suliba szal nemtudom mik történhettek:D pénteken ugy volt h talizok a Janóval de nem...
Tegnap ráirtam mattre hogy hol lesz a buli? martinéknál? azt mondta hogy jaa:D és martin meg már hívott vmelyiknap szerdán asszem:D szoltam hogy megyek kijöttek elém kocsival xdddd az a srác nemtud vezetni :éé mentünk teszkoba...XD utána hozzájuk és olyan édes volt zsófi meg amy *__* ugyimádom őket :33aztán jött az eggyik 10es csaj pont rá nem számitottam hogy ottlesz XDD de eléggé oltották a csajok is:D:D utána elmentünk éviért a jáccotérre aztán meg a pékséghez vártunk rá vagy 2 órátXD




aztán haza ittunk stb... alig ittam és ugybebasztam hogy alig emlékszek valamire!:D szerelmet valottam a mattnek:$(L) meg fűbe voltunk meg ilyenekXD aztán bevitt a martin lefektetni és aludtam:D elvileg bejöttek a csimpijék de nemváom olyan mélyen aludtam reggel arra ébredek hogy a csimpi reggel rajtam baszakodik 5fele és mentek haza:( akkor adtam mattnek kitudja lehet hogy az utolso puszit!?:( elbucsuztunk mentek... utána ugy volt hogy megyünk busszal mer mentek a csajok fürdöbe xD de kocsival mentek és elvitteg kosig:D aztán talltam vivivel csináltuk közös képeket kibeszéltük a pasikat Xd a PRÓTKOSAT IS XDDDD és anyáék hazahoztak:3 KELL MÉGILYEN NAP! (LLLLLLLLLL)


napápá<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése