2010. június 5., szombat

hátmarhajo

ugy volt hogy megyek ottora de neeeem... hahaha. remélem szarrá áztatok :) most ez jol esik mer kurvára menni akartam és neeeeeeeeeeeeeeem... bár minek is:DD hehehe.
na leszarom:"D biztos jo buli .. ma írtam dorinak smst hogy jöjjön el mert fontos kiakartam moozdulni itthonrol. oké eljött mentünk lovaspályára a sárba meg erre arra... jo voltköszönöm cica(L)

elhagytam a pc golyomat xdd anyám megint kikészült aikor mondtam neki de ezvan:"D
annyira de szépen elbasztam mindent ugy volt elsőnek hogy megyek vivihez át... aztán talizok egy sráccal de semmi sem jött össze mer drága anyukám nem adott zsét hétvégére ésmondta hogy maradjak itthon ennek esetében kimozdultam levegőre dorival. taloztam jobbra balra a sráccal mondtam neki ha tudok zsét 11essel este átmegyek de nincs zsém (y) írta az smst hogy ő ráhagyja nem széditi magát azzal sem hogy ebből lesz valami stb... hétfőn nem megy suliba és énsem fogok bemenni és akkor jo lenne vele talizni én örülnék neki. utána küldött egy smst hogy vegyem fel a telot de nem akarom nincs kedvem semmihez sem már. bocsi felvenném ha nem folyna a könnyem minden fél percbe miattad de ezvan majd egyszer biztos tallunk vagy vmi. csak kurva szarul esik hogy nem tudok átmenni DE hétfőn lenne rá lehetőség ha olvasod oké ha nem ezvan :/ előbb már megint elbaszodott a kedvem olyan szép szinten (Y)
eggyik haverom irja hoogy.:

H.... üzenete (21:06):
*de am miattad nem mentem ottora
*:$
MOSSA SZÉT!!!       к          α         т         α         н          н         ω.__     üzenete (21:06):
*jabocs
H.... üzenete (21:06):
*de ez jót jelent
*nem rosszat
*cukym
*:$
MOSSA SZÉT!!!       к          α         т         α         н          н         ω.__     üzenete (21:06):
*ahajapersze
H.... üzenete (21:06):
*azért maradtam itthon mert láttam a kiírást

annyira de annyira rámilyesztettél és aranyos vagy legalább baszodsz velem msnen egész este.:)<333
amugy nem történt velem semmi érdekes. átvettek INFORA érted bazdmeg?????:"DDDD uuu ugy megörültem amikor mondja az igazgato hogy kapok még egy esélyt istenem *_____________* majdnem elsirtam tegnap magam bent:"DD mostmár rákell vennem magam a tanulásra jövöre meg minden:)
de annyira jo hogy megbeszéltem pár emberrel meg bencivel hogy talizzunk és nem lehetek ott... :( pedig annyira imádom azt a gyereket o.o namajd legközelebb..
de azért köszi már tudja kinek : DDDD joszorakozást amugyis jöönnötök kell 20: nemtom hanyas vonattal háháhá. szopásxD

na ennyi <333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése