2010. június 20., vasárnap

ismét jo hét:"DDDDDDDDDD
hétfőn talltam haverral :"DDDDD közbejártuk a vasutat meg stb:"D jo volt de lehet hogy nem hétfő volt:$ nem emlékszemmár:D
tegnap eldöntöttük vivihel hogy kimegyünk löszre:"D végletekre de meguntuk a várakozást. összespanoltunk ilyen srácokkal miközbe vártuk martinékat 8ra:D
előttemég vártuk volna fecát 18:22kor de nem jött a busszal mi elvoltunk pályaudvaron csináltunk képet meg mindent meg elmentünk előtte még lillához csak hősökön leragadtunk XDDDDD utána látott tomiii o.o és nem jött odaa>< majd legközelebb♥ amikor lillát felszedtük akkor mentünk pályaudvarra de nembaj XDD meg voltunk löszön meg vmi körforgaalomnál bevolt baszva a koma és állt a kocsi előtt:"D meg pofázzott:D
hu na aazután mentünk ki 7 fele löszre leültünk táncoltunk lillával meg minden 8ra jöttek martinék *-* nagyölelés stb.:D utána 9 fele mentek ihba ádámmal vagy kivolt az:D mi meg vártuk bolna a végleteket csak nem az volt fél 10kor még:"D meguntuk mentünk mi is ihba kijött martin és mi meg bementünk vivivel lillával:D és mi nem is fizettünk belépőt: $XDDDDDDD meg előtte vmi bencével talltunk és lehuztam rágoval:"DDD kérdeztem h adsz elekzdi nem xD mondom pusziért se?:"D én meg lekaptam és a csomag rágoját elcsortam de aranyos volt csak az a buzi haverja volt egy pokroc: DDDDDD ha olvasod akk ezvan:D de ez az igazság! na ihba buliztunk meg minden XD fél 2körül bombariadó voltXDDD utána kijöttünk és anyáék hazahoztak elbucsuztunk a fiuktol stb.:DD meg már nemvolt kedvünk visszamenni hogy mi lett belőle nem tudom majd a kövi blogba leírom:D ja meg beszoltak ilyen kis csitrik nekem hogy majd megtéplek mer kérdeztem h autogramm nem kell?:"DD oszt elkezdtek oltani csicskák:DDDD csak a külső alapán tudtok itélni?!:D szánalmasak vagytok:D ja meg kint voltak marciék a rét közepén de mi olyat szakadtunk vivivel XDDDDDD rohadékok xddddd de máté aranyos volt:DD na ennyi és a képek:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése