2010. május 21., péntek

4 napja csak egyszer besz fél szot!=/
ezvan. (tudja kinek szol)


mai napom csodás volt basszus *____*
reggel 6óra 55 perckor megláttam Trixy fejét a buszmegbe ülni és odamentem! beszélgettünk stb. puszi puszi meglepődés stb:| aztán jött Beccy *_______* puszipuszi stb:D röhögtünk jókat:D utána megkértek rá hogy kísérjem le őket suliba mert 7:15kor kezdtek de sztem késtek :"D nembaj:D annyira jóvolt veletek(L) kell még ilyen!!!


annyira imádom már is őket *__*

na aztán mentem suliba. első mezgé nemtudom irtunk aztán fizika doga aztán szünet is volt és a Drága Szabina nézte a vipjét és megnézte a látogatókat és elkezdett ugatni valamit amit többiek megkérdeztek h mit mondott és azt hogy annak a MAJOMNAK szólt! mármint nekem:DD szánalmas kis beképzeld flegma pics ha ezt olvassa leszarom jöhet zsétverni nagy kemény kisasszony:)
aztán renivel suliba megnéztük a rajzokat és találtunk 4 öcsis rajzot *__*
azután mentünk gyakszira a tájházba vagy hova meg nemtudom muzeumba amikor visszaértünk usliba 13:05 volt és kérdezte eggyik tanár a másiktol h elengedjen-e minket és aztmondta h ne! kurva anyátokat! akkor beültünk órára és már ordibáltunk hogy engedjenek már el és fél után elengedtek:D:D
kb. ennyi mára és elég is_:D

puszika<33

1 megjegyzés: