2010. május 2., vasárnap

uristenXD
anya nem vette észre a pcmet pénteken kurvajovolt:D aztán vonatra szálltam leszálltam szegeden és vártak encsyék:"D haza mentünk kimentünk jáccóra és kikötöttünk ujszegedi ligetbe:D ahol taliztam roxival *-*






















aztán hazamentünk nem tudom mikorXD csináltunk kaját reggel 5kor keltünk 6:20kor ment a busz 6:45kor a vonat felmentünk kőbánya kispestre:"D aztán a bókai kertbe mentüünkXD tomboltunk ll juniorraXD meg brasch bencéreXDDDD uristenXD aztán össze ismerkedtünk csajokkal és az eggyikkel felültem arra a rózsaszin micsodára de kurva jo volt:D:D

aztán meg afc és első sorba voltunk *_____* tomihoz hozzávágtam a plüss macit miközbe pont gitározott basszusXDD akkorát szakadtamXD meg orditottuk h tomi lent van a slicced és elkezdi még csak most vesziktek észre?XD minddig lent vanXDDDDDD előbb tudtam meg h van egy srác 5-6 honapja az msnemen és rámirt h látott:| ott álltam előtte XD anyádXD 20:07es vonattal hazajöttünk szegedre egyből el is aludtunk aztán volt egy para betörő jött a házba :|||||||||||||| jöttek a rendőrők meg minden. kifagattak és voltaz a nyomozo aki képet csináltXD énmeg belerohantam a képbe és elkezdi "azt az arckifejezést" juj mondom XDDDDDDDDD szal élményekvannak.:DDD ma meg hazajöttünk bementünk rokonokhoz mert ottvoltak uncsiék akikkel 6-7 éve talltam... egyszer lakodalomba amikor pisisek voltunk és geci jo volt hülyültünk röhögtünk meg minden:$$ juuuj és ittfog aludni majd:$$ ahw *-* aztán hazatértünkk és ennyi. majd irok
puuszaa<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése