2010. május 30., vasárnap

orsi&zoli

tegnap voltunk egy kurva jo lakodalomba XD nagyon jovolt:D az eleje szar volt amikor mentünk házhoz de aztán jolett.:DD ugye aztmondták h nem lesz koszoruslány és lámlám... a 3kis vörös koszoruslány a nagy barátok...: ))) ottmár folyt a könnyem de mind1 pedig annyira szerettem volna az lenni... majd legközelebb... szal kurva jol esett... de mi a faszért nem lehetett volna megmondani h a 3 vöröske lesz az?!.. na tök mind1: D atán 5kor lett volna az eskóvő a polgármesteri hivatalba ami elcsuszott háromnegyed 6ig mentünk egy kurva nagy kört a városba XD integettem mindenkinek a kocsibol stb..utána átmentünk a fekete sasba... ottmár kinéztem az eggyik pincér gyereket *-* kurva helyes volt de nem tudom már mi a neve de uncsim ismeri...:DD mindig jött oda és kérdezte h kérek-e vmit aztán beszélni akartam vele mondtam h üljön le meg jöjjön táncolni de nem lehetett mer az neki a munkahelye.. de hát remélem h találkozom még vele:DD rohadt sokat ittam aztán anyával elmentünk sétálni meg ilyenekXD utána táncoltam sokmindenkivel meg egy öreg bácsival isXD aki adott puszit és mondta hogy nagyon aranyos vagyok meg gyönyörű :) nagyon aranyos bácsi volt:)

ittmár volt bennem :é de nem baj taliztam volna a tomival de nemjött össze mmár megint.. majd legközeleb.. 04:15kor értünk haza bedöltem az ágyba és aludtam is. tegnaprol kb ennyi

pénteken ment minden suli a stadkába... sport napra:D taliztam sokmindenkivel *-* és tami egyszer csak jött és köszönt nagyon meglepődtem felse ismertem volna ha nem köszön és nem jön oda:D aztán vele meg tesojával mentünk sétálni nagyokat:D nagyon jo volt aztán a tekvándós csaj vagy hogy kell irni mondta h mennyünk oda mi meg odamentünk és mondta h énis rugjak majd v mivan deén mondtam hogy nem aztán jött az a helyes pasi azt kellett rugdosni én is belerugtam egyszer de ugy h fogták a kezem aztán megláttama szemét és mondtam h kurva szép ő meg elkezdi teloszám nem kell?XD mondtuk h de kell:D felirta tami mondta neki h ird a neved is oda és aztirta h _____ zoltán és nem is zoltán hanem attila meg puszit akartunk tőle kérni de nem sikerült XD (de ma tami mondta h ő tegnap is kint volt és ott keresett engem:éé) csináltunk képeket is myvipen fentvannak nagyon gázak lettek:D de nembaj:D az a lényeg hogy van:D




mi sulinknak fél 3ig kellett volna kint lenni de leléptünk fél 1kor elmentünk anyáékkal eldoráldoba pc-t venni aztán hazavittük tamiékat és jöttünk haza:DD

vmeik nap megtudtam h vivi odajön a sulinkba nagyon megörültem:"DD *-* és infora megy és akkor lehet énis átmegyek mert telán még azis jobban érdekel mint ez a mezgé XDDDDD ugyis megbukok:S... hát ezvan jolesz az ugy:DD
ezen a héten meg remélem hogy trixy áttud szurni mer kéne nagyon:S rem összejön:d
na ennyi kb. majd jelentkezem:)<33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése