2010. május 10., hétfő

jooo

na hol is kezdjem :"D pénteken jó volt gyakszin voltunk gazoltunk renivel csináltunk közös képet meg szintivel *-* juuhj csajok (L)(L) elmosodott de majd lesz jobb is biztos:"D



szombaton felkeltem 2kor készülödtem stb. elmentem piac elé fél 2re de már ottvolt dórii hazajöttünk megcsináltuk a hajunkat meg minden szar idő volt de aztán mégis elmentünk elhívjuk a bélát hogy vegyen cigitXD oké akkor sétáltunk egy geci nagyot vhol leültünk és bélát megvártuk xDDDDDDDD kép szar lett na bocsii xddd



találkoztunk volt osztáálytársaimmal akkor ott basztuk el az időnket pfff XD csináltunk martinnal közös képet amit nem kaptam még meg de elkérem majd:DDD
aztán fél8 fele hazajöttünk mert senki nem volt semerre -.-" ittunk msneztünk énekeltünk bebaszva nemtudom kinek XD meg kamoztunk XD meg csináltunk képeket:"D nagyonjó volt aztán 22:25kor vki megfenyegetett hogy tegnapi házibuliba mért másztunk rá a béláraa xDDDD meg hogy jönnek reggel a bmwvel meg pitbulokkal meg ilyenek XD de sztüünk bevoltak baszva és geci tudták a nevem és a dóri nevét is:| és én nagyon senkinek sem adom meg a teloszámom na mind1 majd lesz uj.: D (hamarosan)
aztán kucu nyugtatott minket meg a többiek köszi nektek<3 aztán kucut addig basztattam hogy hívjonfel 2 percre és felhívott 00:32kor:"D és beszéltünk kemény 3 percet:D ugy bevoltunk szarva:| aztán képeket csinááltunk még és halottuk h vki ordit akkor gyorsan idejöttünk és kucunak szoltunk és nyugtatgatott meg stb. *-*





azutááán vmi filmet néztünk de 15 perc után meguntuk mert geci álmosak voltunk és aludtunk :"D felkeltünk 9kor asszem vagy 8kor és megnéztük a filmet jot röhögtünk rajta:"D aztán dóri hazament délbee o.o
pénteken pedig talizok a tomival *_______* <3333



elkénr kezdenem nagyon tanulni... de nem megy vmiért nincs idegzetem hozzáá pedig kéne...:/
najo elég ennyi majd jelentkezem
puszipacsi<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése