2010. május 17., hétfő

kurvajo

rég irtam ide. nem történt semmi érdekes annyira. ittaludt megint dóri kurva jo volt megint kisétáltunk bélához a telepre a piáért de nem tudott adni de lényegtelen:"D
attol még jo volt XDDDDDDD elvoltunk avasuton vmit ugatott egy nő énmeg pofáztam neki XD de nem nagyon emlékszem már:D jaa és kézimeccsen 3ikak lettek doriék:DDD
sztem azjo ügyesekvoltak biztos kövire elmegyek ha nem szakad az eső!:D

B. B.
szeretlek bazdmeg... érted?... sze-ret-lek!
de ez már nemtudom... nehéz igy... nemfog menni semmisem...

Szeretlek is, meg nem is
Tudod így van ez
A szerelem engem mindig
Bolonddá tesz(8)

hát ez most valahogy igaz is. érzem tönkre fog menni minden, kezdünk távolodni egymástól stbstb.
szal marha jo ez igy:(
de hát ha igy kell lennie igy kell.
nem az én döntésem és a tied sem a sors hozza igy /hozta igy...

Ez van.
Ilyen az élet...(8)


ma nem volt sulim nemtudom miért lényegtelen. leszarom. holnap lesz 9:10re megyek.
ja és szavazni kellene erre ->

http://palyazat.indavideo.hu/video/Hodmezovasarhelyi_Integralt_Szakkepzo_Kozpont_Gregus_Mate_Tagintezmeny_Kamaras_Korusa&cat=21

aki szavaz annak ezer köszönet:)(L)(L)(L)
ugynéz ki megyek a kometra eggyik haverommal. mert megveszi a jegyet szülinapi ajándéknak mert akkor lesz a szülinapom hát tök édes *_____*
és kivesz egy szobát is és majd ottalszunk de még semmi nem biztos addig még van egy hónap:"D
na mára ennyi majd irok
puszika!(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése